
Proama
Proama jest marką handlową polskiego oddziału Groupama SA, firmy działającej od ponad 100 lat na europejskim rynku ubezpieczeń. Groupama SA jest obecna w 15 krajach i świadczy swoje usługi ponad 16 mln Klientów. Naszym celem jest budowanie z Klientami relacji na lata. Korzystamy z międzynarodowego doświadczenia i badań satysfakcji Klientów, aby tworzyć produkty jak najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb.
Groupama działa obecnie w 15 krajach Europy i Azji: w Bułgarii, Chinach, Francji, Grecji, Hiszpanii, Polsce, Portugalii, Rumunii, Słowacji, Tunezji, Turcji, Węgrzech, Wielkiej Brytanii, Wietnamie oraz we Włoszech. Groupama obsługuje 16 milionów Klientów.
Szczególnie intensywna ekspansja międzynarodowa Groupama trwa od 2005 roku i polega na przejmowaniu spółek w kolejnych krajach lub uruchamianiu zagranicznych oddziałów. Pozwoliło to ubezpieczycielowi podwoić przychody z działalności międzynarodowej – od roku 2005 do 2010 wzrosły one z około 2 do 4 mld euro i stanowią już 25% przychodów całej grupy.
Groupama na rynkach międzynarodowych oferuje szeroki wachlarz produktów ubezpieczeniowych.
Ubezpieczenia majątkowe i osobowe:
- pojazdów mechanicznych;
- domów;
- ubezpieczenia rolne;
- przedsiębiorstw, władz lokalnych oraz związane z wykonywaniem niektórych zawodów;
- morskie, transportowe oraz podróżne.
Ubezpieczenia na życie i zdrowotne:
- indywidualne medyczne;
- emerytalne, na życie, programy oszczędnościowe;
- ubezpieczenia grupowe.
Udział tych kategorii w przychodach grupy jest niemal równy: 52% stanowią ubezpieczenia zdrowia i życia, a 48% ubezpieczenia majątkowe. Świadczy to o wyjątkowości oferty – nie skupiamy się wyłącznie na jednym produkcie, lecz oferujemy doskonałe, kompleksowe rozwiązania satysfakcjonujące naszych klientów.
Oprócz tego Groupama oferuje szereg dodatkowych usług:
- programy prewencyjne;
- assistance;
- zdalny nadzór;
- ochronę prawną.
Polska jest 15 krajem na świecie, w którym Groupama rozpoczęła swoją działalność. Na początku firma zamierza oferować polskim Klientom nowoczesne ubezpieczenia majątkowe. Proama działa w Polsce w modelu wielokanałowym. Ubezpieczenia nabyć można przez internet, telefon, bezpośrednio u agentów ubezpieczeniowych. Firma zamierza również wykorzystać w Polsce swoje wieloletnie doświadczenie na rynkach europejskich w sektorze bancassurance. W chwili obecnej w Polsce grupa Proama ma w swojej ofercie tylko produkty komunikacyjne, jednak już zapowiada, że niebawem pojawią się inne produkty dostępne w od dawna w innych krajach.
[prettyfilelist type=”pdf,doc,zip” filesPerPage=”15″]