Proama

Proama

Proama Groupama SA

Proama

Proama jest marką handlową polskiego oddziału Groupama SA, firmy działającej od ponad 100 lat na europejskim rynku ubezpieczeń. Groupama SA jest obecna w 15 krajach i świadczy swoje usługi ponad 16 mln Klientów. Naszym celem jest budowanie z Klientami relacji na lata. Korzystamy z międzynarodowego doświadczenia i badań satysfakcji Klientów, aby tworzyć produkty jak najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb.

Groupama działa obecnie w 15 krajach Europy i Azji: w Bułgarii, Chinach, Francji, Grecji, Hiszpanii, Polsce, Portugalii, Rumunii, Słowacji, Tunezji, Turcji, Węgrzech, Wielkiej Brytanii, Wietnamie oraz we Włoszech. Groupama obsługuje 16 milionów Klientów.

Szczególnie intensywna ekspansja międzynarodowa Groupama trwa od 2005 roku i polega na przejmowaniu spółek w kolejnych krajach lub uruchamianiu zagranicznych oddziałów.  Pozwoliło to ubezpieczycielowi podwoić przychody z działalności międzynarodowej – od roku 2005 do 2010 wzrosły one z około 2 do 4 mld euro i stanowią już 25% przychodów całej grupy.

Groupama na rynkach międzynarodowych oferuje szeroki wachlarz produktów ubezpieczeniowych.

Ubezpieczenia majątkowe i osobowe:

  • pojazdów mechanicznych;
  • domów;
  • ubezpieczenia rolne;
  • przedsiębiorstw, władz lokalnych oraz związane z wykonywaniem niektórych zawodów;
  • morskie, transportowe oraz podróżne.

Ubezpieczenia na życie i zdrowotne:

  • indywidualne medyczne;
  • emerytalne, na życie, programy oszczędnościowe;
  • ubezpieczenia grupowe.

Udział tych kategorii w przychodach grupy jest niemal równy: 52% stanowią ubezpieczenia zdrowia i życia, a 48% ubezpieczenia majątkowe. Świadczy to o wyjątkowości oferty – nie skupiamy się wyłącznie na jednym produkcie, lecz oferujemy doskonałe, kompleksowe rozwiązania satysfakcjonujące naszych klientów.

Oprócz tego Groupama oferuje szereg dodatkowych usług:

  • programy prewencyjne;
  • assistance;
  • zdalny nadzór;
  • ochronę prawną.

Polska jest 15 krajem na świecie, w którym Groupama rozpoczęła swoją działalność. Na początku firma zamierza oferować polskim Klientom nowoczesne ubezpieczenia majątkowe. Proama działa w Polsce w modelu wielokanałowym. Ubezpieczenia nabyć można przez internet, telefon, bezpośrednio u agentów ubezpieczeniowych. Firma zamierza również wykorzystać w Polsce swoje wieloletnie doświadczenie na rynkach europejskich w sektorze bancassurance. W chwili obecnej w Polsce grupa Proama ma w swojej ofercie tylko produkty komunikacyjne, jednak już zapowiada, że niebawem pojawią się inne produkty dostępne w od dawna w innych krajach.